söndag 12 maj 2013

En liten present...

Det är alltid roligt att sy men ibland är det lite extra roligt! :)
Har sytt en liten present till fina vänner som väntar smått till hösten.

Det blev en fleecefodrad overall, fleecefodrad halsduk, mössa fodrad med tunt tyg, fleecefodrade vantar samt fleecefodrade mysiga tossor!
Allt i stl 50/56 för att passa en liten liten bebis :)
Känns så skönt att lämna över detta då jag känner mig så nöjd med det då det blev så härligt, varmt och skönt, mjukt o mysigt, alldeles perfekt för en liten filur.
Istället för att slå in presenten i presentpapper eller kartong sydde jag en liten väska med fastsydd napphållare som jag stoppade ner allt i och lämnade över. 

...o jag vet inte vem som var gladast, 
jag som lämnade över eller mottagarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar